Monday, March 26, 2012

sembang taqwa 4#

sorry sorry sorry sorry sorry ... sampai sini je yang saya ingat . heh

manusia A : *mata berkaca kaca*

manusia K : kenapakah ?

manusia A : aku dah agak dah ! dah lama aku fikir pasal bende ni .

*sambil memainkan berulang kali video pembongkaran freemasonisasi ke atas siri animasi pilihan ramai , K-pop*

manusia K : oooh ?

manusia A : ya , mulai esok aku akan berubah . tak sangka sangat . memang langsung tak perasan pun ada mata syaitan dalam tarian diorang , serius tak sangka tatoo hitam di lengan kanan chi chi (haha , bantai je) tu berparutkan 'illuminati' . anak anak mason ini memang pandai susun formasi . terutamanya dalam muzik dan hiburan . hish !
hai , sayalah freemason . takut tak takut tak ??

manusia K : eh kau . baca skrip ke ?

manusia A : heyy ! jangan la main main . kita tengah sedih ni tau . memang jahiliyah betul K-pop ni . jom kita boikot K-pop . sebar dan share video ni kepada 10 orang yang lain . cepat !!

manusia K : eh takde la sampai camtu . aku cuma harap video ni hanya fake dan sabotaj pihak tertentu untuk menghalang mesej murni K-pop untuk sekalian manusia . tu je nak cakap

manusia A : *gedebummmm!!!*

K pop dan yang sejahiliyah dengan beliau , sudah cukup sebenarnya untuk kita berhujah dengan diri sendiri . tidak perlu pun menunggu saudara mara masonari menumpang populariti .

sekian , khidmat pesanan ringkas dari bekas anti-freemason-tegar batch 2005-2006 . ho !


No comments: