Tuesday, March 20, 2012

argh ! : of esjay conference

baik ,

persoalan persoalan kritikal pada konferensi kebencian abadi pada jahiliyah sebenarnya amat sedikit mengganggu fokus saya heyy !!

ya, walaupun kita tidak fokuskan kepada analogi segala bagai dan falsafah masam manis itu tapi ia tetap satu persoalan . dan saya yakin , saya boleh menyantuni persoalan itu haihhh !! tapi entah , di hari kejadian hotak saya dan kita semua gagal memproses dan mengeluarkan formula yang serba sakti untuk persoalan persoalan anda sehingga anda mengatakan ooooooooooo secara bergilir gilir . maka seusai tragedi itu , ia menjadi igauan buat malam malam saya yang seterusnya . waaaaaa !




hmm .. ok . nantikan ulasan dan respon terhadap persoalan anda .

ohyes ,
di sini disertakan persoalan tersebut buat tatapan anda

1. kalau sudah perasan sesuatu perkara yang kita buat tu jahiliyah ,
adakah berhenti terus atau buang sikit sikit ?


2. benarkah di zaman nabi s.a.w dan sahabat hitam dan putihnya jelas , dan di zaman sekarang segala macam nampak kabur dan bercampur baur ? ade ke contoh kekelabuan di zaman sahabat ? benarkah tiada kelabu di zaman sahabat ?







dan kalau kalau anda ada idea bernas mernas sila share di ruang komen oke ? tqs



1 comment:

Anonymous said...

saye buang sikit-sikit..tp dlm fatrah tgh membuang tuh pasti akan terbuat blk yg dah ditinggalkan...utk itu ana rase kalau nak tinggalkan jahiliyyah terus tinggalkannye..tekad terus!!

sekadar lontaran dari idea ten cents saye nih//